Атқарылған жұмыстар туралы мәлімет


«Черуновская бастауыш мектебі» КММ жұмысын талдау

2022/2023 оқу жылына арналған

   Жұмысты талдаудың негізгі мақсаты – 2022/2023 оқу жылындағы іс-шаралардың нәтижелеріне (оң немесе теріс) әсер еткен факторлар мен жағдайларды анықтау негізінде жаңа оқу жылындағы жұмысты жоспарлауды аналитикалық негіздеу.

2022/2023 оқу жылында Черуновка бастауыш мектебінің мұғалімдерінің алдына мынадай мақсат қойылды:

  ► Білім сапасын қамтамасыз ету, әрбір оқушының қабілетін анықтау және дамыту, рухани бай, еркін, физикалық тұрғыдан сау, шығармашылық тұрғыдан ойлайтын тұлға қалыптастыру, білім сапасын арттыру құралы ретінде сыныпта саралап оқытуды ұйымдастыру жұмыстарын жалғастыру. білім беру, бастауыш мектеп курсына берік базалық білімі бар бәсекеге қабілетті тұлғаны дайындау.

   Оқу жылында «Черуновск бастауыш мектебі» КММ ұжымы «Жаңа технологиялар мен озық тәжірибелерді енгізу негізінде оқушылардың білімі мен білім сапасын арттыру» әдістемелік тақырыпта жұмыс жасады.

   2022/2023 оқу жылында бастауыш сынып мұғалімдері келесі міндеттерді шешуге жұмылдырылды:

  1. инновациялық технологияларды енгізу
  2. мұғалімдердің кәсіби деңгейін арттыру
  3. кіші мектеп оқушыларының әртүрлі пәндер бойынша білім сапасын арттыру
  4. білім беруді даралау және саралау, оқушыларды сабақтан тыс жұмыстарға тарту арқылы оқудағы үлгермеушіліктердің алдын алу
  5. кіші мектеп оқушыларының физикалық және психикалық денсаулығын сақтау мақсатында оқу процесінде денсаулық сақтау технологияларын қолдану
  6. жеке тұлғаның рухани-адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу

 

Сыныптар саны – жиынтықтар:

2022-2023 оқу жылында мектепте 1 сынып жұмыс істеді: барлығы 5 оқушы

 

 

1 сынып

2 сынып

3 сынып

4 сынып

Оқу жылының басында

3

1

-

1

 

Ауысым құрылымы және адам саны:

2022-2023 оқу жылында оқу бір ауысымда жүргізілді

2022-2023 оқу жылында мектеп бес күндік жұмыс аптасы бойынша жұмыс істеді.

 

Демалыс режимі:

           Оқу жылының ұзақтығы (36 апта), каникул уақыты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен белгіленеді:

- күз: 7 күн (2022 жылдың 31 қазанынан 6 қарашасына дейін)

- қыс: 9 күн (2022 жылдың 31 желтоқсанынан 2023 жылдың 8 қаңтарына дейін)

- қосымша (бірінші сынып оқушылары үшін): 7 күн (2023 жылдың 6 ақпанынан 12 ақпанына дейін)

- көктем : 9 күн (2023 жылғы 18 наурыздан 26 наурызға дейін).

 

 

Педагогикалық ұжым

 

            Педагогикалық ұжымның сапалық құрамы «Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінің қызметін ұйымдастыру тәртібі туралы» Ережеге сәйкес келеді және оқу-тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға, педагогикалық шығармашылықты дамытуға, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді. Оқу жылының басында мектепте 2 мұғалім жұмыс істеді. Мұғалімдердің жоғары педагогикалық білімі бар, мамандар. 

   2022-2023 оқу жылының қорытындысы бойынша екінші біліктілік санаты бойынша – 1 мұғалім немесе 50%, жаңа аттестаттау форматы бойынша мектеп мұғалімдерінің үлесі: мұғалім-сарапшы – 1, бұл 50%

Бірінші жартыжылдықта жаңа формат бойынша 1 мұғалім біліктілік санатын көтеруге өтініш білдірді

           Мұғалімдерді тәжірибе бойынша бөлуді талдау педагогикалық ұжымның жеткілікті тәжірибесін көрсетеді: 10-нан 25-ке дейін тәжірибесі бар мұғалімдердің үлесі – 1 мұғалім – 50%, 25 жылдан жоғары – 1 мұғалім немесе 50%.

Мектептегі әдістемелік жұмыстың маңызды бағыты педагогикалық кадрлардың біліктілігін үнемі арттыру болып табылады. Мектеп мұғалімдері жоспарға сәйкес үш жылда бір рет қайта даярлау курсынан өтеді. 2022–2023 оқу жылында қайта даярлау курстарынан өткен жоқ.

Қорытындылар:

Мектепте білім деңгейі мен санаттары бойынша білікті педагогикалық ұжым бар, ол тұрақты

 

Оқушылардың оқу нәтижелері.

   Мектеп дамуының ең маңызды көрсеткіші – мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру деңгейі. 

Соңғы екі жылда бастауыш сыныптарда пәндер бойынша аттестациядан өтпеген артта қалған оқушылар жоқ. Бірақ білім сапасының көрсеткіші күрт төмендеді.

 

                         2 жылдағы оқу үлгерімі және мектеп үлгерімінің сапасы

 

Оқу жылының соңындағы мектептегі оқушылар саны

2-4-сыныптарды «2» баға алмай бітірген оқушылар саны

прогресс %

Жылды «4» және «5»-ке аяқтаған 2-4 сынып оқушыларының саны

% білім сапасы

2021-22

2022-23

2020-21

2022-23

2021-22

2022-23

2021-22

2022-23

2021-22

2022-23

5

5

5

2

100%

100%

4

0

80%

0%

2023 жылдың 27 сәуірінде 4-сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің мониторингі (МОАД) өткізілді. 4 сыныпта 1 оқушы болды

MODO нәтижелері

Толық аты

Жалпы ұпайлар

 Ғылыми сауаттылық

Математикалық сауаттылық

Оқу сауаттылығы

Мондель Людмила

13

5

4

4

 

Қорытынды: 2021/2022 оқу жылымен салыстырғанда білім сапасының төмендігі мәселесі бар. Математика, орыс тілі, қазақ тілі сияқты пәндерге ерекше көңіл бөлу керек

 

Мектепішілік бақылау

   Жыл бойына мектеп әкімшілігі педагогикалық үдерісті бақылауға алды. Бақылау мақсаттары

- әдістемелік қамтамасыз ету

- мұғалімдердің кәсіби өсуі

- оқу процесін жетілдіру

 

   Педагогикалық іс-әрекетті талдау келесі принциптерге негізделеді:

- ашықтық

- өзектілігі

-жоспарлау

- жүйелі

Сынақ әдістері:

Бақылау. Әкімшілік білім беру ұйымының күшті және әлсіз жақтарын анықтау мақсатында сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларға қатысты.

Бақылау. Сабақтарда дайындық деңгейін анықтау үшін бақылау бөлімдері жүргізілді

Консультациялар. Мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету

Қорытынды: Бақылау нысандары мен әдістері мектептің педагогикалық ұжымының оқу жылына қойған міндеттеріне сәйкес келеді.

 

Тәрбие жұмысын талдау

Тәрбие жұмысы жаңа стандартқа сай салынған. Мұғалімдерге мынадай тапсырмалар берілді:

- эстетикалық талғамды қалыптастыру және шығармашылық қабілеттерін жүзеге асыру

- жеке тұлғаның патриоттық қасиеттерін тәрбиелеу

- балалардың эмоционалды-еріктік саласын дамыту

- бірінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау

 

Тәрбиелік іс-шаралар шеңберінде келесі іс-шаралар өткізілді: 

  • салқын сағат
  • отбасылармен ынтымақтастық
  • топтық және жеке ата-аналар кеңестері
  • студенттермен әңгімелесу
  • спорттық іс-шаралар
  • жаппай мерекелер ұйымдастыру

 

Қорытынды: тәрбие жұмысы жүйелі және жүйелі түрде жүргізіледі. Оқу жылында мектеп оқушылары барлық іс-шараларға қатысты.

    Мектепте оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытуға қолайлы психологиялық ахуал жасалып, сыныптағы және сабақтан тыс жұмыстарға деген оң көзқарас қалыптасады.

           Барлық балалар мектептегі дәстүрлі іс-шараларға қатысады. Бұл сынып жетекшісінің жұмысына, балаларды ұйымдастыруға, ынталандыруға деген ұмтылысы мен қабілетіне және әрбір оқушыны іс-шараларға қатысуға тарта білуіне байланысты. Сынып ұжымының қалыптасуы мен сыныптағы оқушылар арасындағы қарым-қатынастың маңызы зор.

    Тәрбие жұмысын талдау негізінде жалпы алғанда 2022-2023 оқу жылында тәрбие жұмысының алға қойылған міндеттері шешілді, мақсат орындалды деп санауға болады. Тәрбие жұмысының жоспары толық көлемде орындалды.

 

 

Жалпы қорытындылар

 

  1. Бастауыш сынып мұғалімдерінің 2022-2023 оқу жылындағы жұмысын қанағаттанарлық деуге болады. Барлық пәндер бойынша оқу бағдарламалары аяқталды.
  2. Берілген тапсырмалар негізінен орындалды. Мұғалімдермен консультациялар, әңгімелесулер, мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсыныстарды әзірлеу және енгізу түзетуші көмек көрсетеді.
  3. Бастауыш сынып мұғалімдері педагогикалық шеберліктері мен оқыту деңгейін көтеру жұмыстарын жалғастырып, оқу үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу жұмыстарын жалғастырды;
  4. Мектеп мұғалімдері сараланған бақылау әдістемесін, деңгейлік өздік және бақылау жұмыстарының әдістемесін жетік меңгерген.
  5. Бастауыш сынып оқушылары әртүрлі мерекелерге арналған мектеп концерттерінің, шығармашылық және спорттық сипаттағы сыныптан тыс іс-шаралардың тұрақты қатысушылары болды.

 

«Жаңа технологиялар мен озық тәжірибелерді енгізу негізінде оқушылардың білімі мен білім сапасын арттыру» әдістемелік тақырыптағы жұмысты қанағаттанарлық деп бағалаған жөн.

Бастауыш мектеп жұмысындағы бар оң нәтижелермен қатар кемшіліктер де бар:

- білім сапасының төмендігі

- дарынды және ынталылығы төмен оқушылармен жұмыс әлі де жеткілікті нәтижелі емес;

- электронды журналмен жұмыс істегенде;

 

 Келесі оқу жылына міндеттер.

 

  1. Кіші мектеп оқушыларының жалпы білім беру және зерттеу дағдыларын дамыту бойынша жұмысты жалғастыру .
  2. Облыстық, қалалық олимпиадалар мен байқауларға қатысу үшін дарынды балалармен жұмысты жандандыру;
  3. Үлгерімі төмен балалармен жұмыстың формалары мен әдістерін жетілдіру.
  4. Оқу үрдісінде денсаулықты сақтайтын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды белсенді пайдалану. Қазіргі заманғы инновациялық психологиялық-педагогикалық білім беру жүйелерін зерттеуді және қолдануды жалғастыру.
  5. Білім беру және тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналармен тәрбие жұмысын жалғастыру, оларды оқушылардың оқу нәтижелерімен және жетістіктерімен жүйелі түрде таныстыру, ата-аналардың өтініштері негізінде сынып жиналыстарының тақырыптарын әзірлеу.
  6. Мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру үшін жағдай жасау, мұғалімдердің бастамасын қолдау және ынталандыру, әдістемелік қызметтің әртүрлі нысандарын дамыту және жетілдіру.
  7. Психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, жеке тұлғалық, тұлғаға бағытталған көзқарас принципін жүзеге асыру бойынша жұмысты жалғастыру.
  8. Әрбір баланың оқуы мен өсуінің жетістігін бақылау үшін бақылау жүйесін пайдаланыңыз. Балаларда әрі қарай оқуға деген ұмтылысты сақтау және оларда оқу қабілетінің негіздерін қалыптастыру (табыс жағдайы, жетістіктер папкалары арқылы).
  9. Мектепішілік бақылауды жүйелі түрде жүргізу.

 

«Черуновская бастауыш мектебі» КММ меңгерушісі Р.Е.Есімова

                                                                                                               2023 жылдың маусымы


Байланыстар

Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Черуновка ауылы, Школьная к-сі, 19
Тел.: 8(71543)5-21-09
Пошта: ucheba_10@mail.ru

Пайдалы сілтемелер

Жол жүру сызбасы

© 2024 Мектеп v1.0

Ақпарат:

Email: xxx@mail.ru
Тел: 8 (xxxx) xx-xx-xx